M Perfect Cover BB Cream


Drage moje, je tu. Čas, ko smo v dilemi kateri puder, katero BB kremo, kaj sploh uporabiti kot podlago v vročih poletnih dneh. Še posebno ob tistih vročinskih valih, ko ti je odveč vsaka krpica, ko so ti odveč celo lasje, ko ti je odveč vsako ličilo, ker se preprosto kuhaš. Jaz najraje ne bi uporabila nič. Ampak, ker moja rahlo problematična koža potrebuje ''pleskanje'' torej prekrivanje, sem žal obtičala z skoraj vsakodnevnim nanašanjem podlage. Mi je pa letos definitivno polepšalo poletne dni odkritje znamke Missha. Toliko čudovitih izdelkov za kožo, še posebaj pa BB krema, ki me je navdušila. Končno ena, ki jo dejansko z veseljem dnevno uporabim. 

O Misshi..

Missha.si v svojo ponudbo vključuje izdelke vse od nega kože, telesa in las do ličil. Vse izdelke so proizvedli zgolj v južni Koreji. Produkti temeljijo na najnovejših odkritjih na področju molekularne biologije, dermatologije in kozmetike. Novi izdelki se sproti izboljšujejo, izpopolnjujejo, namreč Missha upošteva potrebe kupcev saj je na tovrsten način tudi nastala. Vse od leta 2010, ko so zbirali podatke in komunicirali z uporabniki Beauty.net. Upoštevali so predloge in kritike in vse to zlili v produkte. Missha je tudi cenovno prizanesljiva, tako da so izdelki dostopni skoraj vsakomur. Njihov fokus ni lepa embalaža ali navita cena temveč vsebina in zadovoljstvo uporabnikov.

M PERFECT COVER BB CREAM..

 Sama sem imela možnost testirati enega izmed njihovega najbolj prodajanega izdelka M Perfect Cover BB kremo. Kot sem že dejala, jo uporabljam dnevno, ne le za prekrivanje in enačenje odtenka temveč tudi zaradi faktorja, ki mojo kožo odlično zaščiti pred soncem z zaščitnim faktorjem 42. Primerna je za vse tipe kož.

Embalaža, struktura..

BB kremica pride v rdeče srebrni škatlici z drobimi pikicami. Sam produkt je pakiran v manjši 20ml tubici, ravno tako v rdeče srebrnih barvah ter z elegantnim srebrnim pokrovčkom. Sam produkt je kremasto gladek. 


Moja uporaba,  vonj & nanos....


 M Perfect Cover uporabljam za dnevno podlago namesto pudra. Ker želim doseči čim bolj naraven videz ter lepo polt, je omenjena BB krema odlična izbira. Prekrivnost sicer ni popolna, ocenila bi jo tam nekje srednja prekrivnost. 

Zelo hitro se vpije, tako da je potrebno nanesti kremo po celem obrazu, nato pa jo enakomerno razmazati. Za slednje priporočam uporabo prstov, lahko pa tudi s čopičem. Meni osebno je bolje nanesti s prsti, saj čopič dosti kreme vpije in jo je posledično potrebno nanesti bistveno več. 
Vonj ima prijeten, na koži pa jo skozi dan skoraj da ni čutiti, kar je idealno za poletje. Svetlikajoč videz, kateremu se vsaj jaz poleti izogibam je viden le ob nanosu, ko pa se krema vpije/osuši pa pusti lep naraven rahlo sijoč videz. Zelo malo oljnatega videza se pojavi kasneje skozi dan. Obstojnost pa je tudi kar zadovoljiva.
Mojem odtenku kože se je najbolje prilagodil No.27 (Honey Beige), namreč poleti kot verjetno večina, uporabljam bistveno temnejši odtenek kot pozimi. Honey Beige odtenek se je presenetljivo zelo odlično zlil z odtenkom moje kože.
Za BB kremo se je M Pefect Cover odrezal skoraj odlično.


Sestavine:

Water(Aqua), Cyclomethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Mineral Oil, Phenyl Trimethicone, Talc, Arbutin, Hydrolyzed Collagen, Dimethicone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Squalane, Adenosine, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Polyethylene, Beeswax(Cera Alba), Glycerin, Propylene Glycol, Caviar Extract, Algae Extract, Rosa Canina Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Fagus Sylvatica Bud Extract, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Fragrance(Parfum), Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol 
MAY CONTAIN[+/-; Titanium Dioxide(CI 77891), Iron Oxides(CI 77491, CI 77492, CI 77499)]

M Perfect Cover BB Cream lahko naročiš Tukaj.
Cenovno je dostopna, kar je dodaten plus namreč za kvaliteto navadno odštejemo kar dosti dinarčkov.

Pozdravček,
Andreja


You May Also Like

0 komentarji