Pazi na kožo poleti, zavaruj se pred soncem


Meni je bilo dovolj enkrat, da me je izučilo. Govorim o sončni opeklini, ne le tisti rdeči koži, ki neznosno peče. Govorim o opeklini v obliki krastic. Peče/boli, dolgo časa se zdravi, brazgotina izgine po dolgem času.
Takšna je moja izkušnja izpred let, ko sem odšla na plažo, ne da bi se zaščitila s sončno kremo, namreč bila sem vajena, da me sonce ne opeče. Vendar žal se je to z leti spremenilo in tu so bile boleče posledice.
Zato sem pripravila nekaj napotkov za skrb in nego kože poleti. Izpostavljanje soncu je nevarno v kolikor to počnemo prekomerno in ob nepravem času, ko so sončni žarki najbolj močni. Koža je naš največji organ, zato moramo zanjo poskrbeti kar se da dobro. V prvi vrsti se zaščiti s pravim faktorjem preden se odpraviš ven. Sama najraje posežem po faktorju 30, v začetku poletja pa celo 50, saj je nenadno izpostavljanje kože močnejšemu soncu prenevarno in te preveč hitro opeče. Ne le, da te lahko opeče vse tja do pravih opeklin, ob daljšem izpostavljanju soncu UVA in UVB žarki povzročajo staranje kože in tveganje kožnega raka.

Zato dame, pamet v roke in se primerno zaščitite in izpostavljajte sončnim žarkom. To, da porjavite in dobite barvo je zaščita kože pred UVB žarki a vseeno, kot že rečeno, prekomerno izpostavljanje pripelje do morebitnih posledic. Zakaj bi se igral z zdravjem, če lahko pravočasno poskrbiš za svojo kožo in se izogneš morebitnim hudim posledicam. Navsezadnje, kdo pa si želi postarano kožo prezgodaj. Sama osebno imam raje manj tena kot pa, da poležavam cele dneve na žgočem soncu namreč v urah navadno od 11. do 16. je sonce najvišje na nebu in s tem močnejše ultravijolično sevanje. Če pa se giblješ zunaj v teh urah, nosi ohlapna daljša oblačila in slamnik.

Po izpostavljanju soncu, pa kožo le namažite z losjonom po sončenju, saj s tem nahranite in navlažite kožo, ten pa se dlje časa obdrži.

Pa ne pozabi na piti vode, celo telo jo potrebuje!

Pozdravček,
Andreja

You May Also Like

0 komentarji