Vlažilni serum s polžjim izvlečkom - Missha


 KREMA IZ POLŽJE SLINE?
...moja mami se je skremžila, ko sem ji jo omenila. Ko sem prejela serum na bazi izvlečka polžje sline, sem si ob prvem nanosu predstavljala da se dejansko mažem samo s polžjo slino, ampak me je hitro odvrnilo od kremženja namreč ta krema takooo lepo diši. Res, da je morda sama tekstura na začetku malček limasta, vendar se krema lepo razmaže in pusti na koži prijeten gladek občutek.


ZAKAJ IZVLEČEK POLŽJE SLINE
Serumi, kreme, maske,.. iz izvlečka polžje sline se že dolgo uporabljajo kot zdravilo proti aknam, ranam in brazgotinam. Kožo naj bi pomirjalo, obnavljalo. Zakaj? Polžja slina samega polža varuje pred bakterijami, odrginami,..vsebuje sestavine, ki so zelo koristne za nego kože obraza in sicer hialuronsko kislino, elastin, proteine, antimikrobe,..

NEGA ZA MOJO OBČUTLJIVO KOŽO
Pri Misshi so mi prijazno priporočili izdelek na bazi polžje sline, ker se uporablja za nego občutljive kože, katero jaz difinitivno imam. Zelo moram paziti kaj nanašam na obraz, od izdelkov za nego, do ličil, namreč moja koža hitro pokaže kaj ji ne odgovarja. Testirala sem že marsikatero kremo, serum, olja, za blog review ali v iskanju pravih izdelkov za mojo kožo..v večini primerov se je koža prej poslabšala kot izboljšala. Pri enih izdelkih bolj, pri nekaterih manj. Misshine izdelke za nego kože na obrazu vključno z BB kremo, sedaj uporabljam že mesece in ne menjam, ker jih moja koža obožuje in sem presrečna, da sem končno našla izdelke, ki dejansko odgovarjajo moji koži. Zadovoljna  nisem bila v popolni meri le s kremo iz Super Aqua linije, ker kože ni dosti navlažila, sploh pa sem potrebovala nekaj, kar bi popravilo mojo kožo kar se tiče brazgotinic od aken itd., ter jo lepo nahranilo in ščitilo. Dogovorili smo se da preizkusim Cell Renew Snail serum, kateri je ravno tako iz linije, katero uporabljam za preostalo nego. 



Izdelku sem dala en mesec časa za testiranje in rezultate preden delim svojo izkušnjo ter mnenje. Načeloma sem bila zadovoljna z esenco že v samem začetku, ker je bila koža po nanosu (večerna rutina) ter zjutraj zelo gladka in lepo navlažena. Kasneje sem jo začela uporabljati tudi zjutraj, kot dnevno kremo. Esenca naredi kožo prožno in ji vrne elastičnost ob seveda redni uporabi. Vedno sem imela težave z tistimi drobnimi pikicami po čelu, in ob strani, ki so k sreči zaenkrat v večini izginile. Skratka vedno sem se borila s kožo in nanašala veliko pudra, da sem vse to zakrila. Zdaj se mi ta ''svinjarija'' pojavi le ob nepravi hrani, večkrat se pregrešim s čokolado, piškoti, ker pač ne morem iz svoje kože, posledice pa so vidne na obrazu. 
Z redno uporabo seruma je bistvena razlika prej/potem. Brazgotinice so nekatere izginile, ena mi je še ostala na licu, zmanjšana ampak žal še vedno obstaja. Načeloma pa je koža dosti izboljšana, če pogledam nekaj mesecov nazaj in danes. Redno jo tudi čistim - zvečer obvezno, ter zjutraj. Tiste drobne pikice po čelu so izginile, pa tudi mozolji se mi pojavljajo več ali manj le tisti hormonski enkrat mesečno..


EMBALAŽA
130ml kar je zeloo všečno, ker jo uporabljam dnevno že malo več kot en mesec pa sem porabila komaj četrtino. Pakirana je v stekleni flaški zlato sive barve in prozoren pokrovček. Uporaba je na pumpico, kar je definitivno plus. 
Cena je 34,15 €, naročiš pa jo lahko tukaj.

Če te še kaj zanima pa piši pod komentar, z veseljem odgovorim.


Pozdravček,
Andreja

You May Also Like

0 komentarji