l.o.v cosmetics

Zadnje čase nisem ravno preveč aktivna na svojem blogu. Žal so druge stvari primarne, pa tudi motivacija mi je malček padla, vsak ima tu pa tam svoje slabe dneve in s tem posledično manj kreative ter volje do ustvarjanja. Ko so mimo, je dokaz kako močni smo in da zmoremo prebresti prav se. Pa pustimo to temo za kdaj drugič.
  Sem se potrudila in naredila objavico za tiste, ki me spremljate. Tokrat je na vrsti lepotna objava in sicer imela sem priložnost testirati nekaj simpatičnih jesenskih kozmetičnih izdelkov. Sama jih do nedavnega še nisem nikoli imela (me je sram), sem pa slišala pohvale, zato sem se toliko bolj razveselila paketa.
Pri meni je prvič na testiranju kozmetika l.o.v. in moram priznati da so me sama embalaža, funkcionalnost in končni rezultat pozitivno presenetili. 

Dosti pozitivne kritike sem slišala o l.o.v pudrih in končno sem imela priložnost testirati tekoči puder tudi sama in sicer EXTRAordinary podlago. Pri samem podjetju so zapisali, da je EXTRAordinary edinstvena tekoča podlaga, ki da koži brezhiben videz. Sam puder naj bi z redno uporabo izboljšal vlago in elastičnost kože. Ne-komedogena tekstura z ZF 20. Pa obljubljeno drži? Puder uporabljam že približno tri tedne in moram reči, da sem z izdelkom zadovoljna. Žal ne morem trditi, da je moja koža kot obljubljeno,  posledično bolj elastična, vsekakor pa se kot podlaga dobro odreže. Izenači različne tone kože, prekrivnost je zadovoljiva, pa tudi obstojnost je kar dobra saj se preko dneva dobro obdrži na moji koži. Sicer je sam odtenek katerega so mi poslali malce pretemen za mojo polt, vendar ni tako hudo pretemen, da ga ne bi dnevno uporabljala za testiranje. Naj omenim še embalažo, katera je drugačna od ostalih, vsaj tistih katere sem jaz uporabljala. Je majnše okrogle oblike, deluje na potisk, vsebuje pa gobico in pa ogledalce. Praktično, za v torbico, meni je všeč.
Za puder boste odštele dobrih 14,99€, dobite pa ga na policah Mullerja ali preko l.o.v spletne strani v štirih različnih odtenkih.

V testiranje sem prejela tudi LASHseduction instant volume maskaro, ki jo žal nisem uporabljala, saj imam trenutno podaljšane trepalnice, na katere pa kot vemo, ne smemo nanašati maskare. Pri l.o.v pravijo, da trepalnicam pričara XL volumen, krtačka z valovitimi vlakni pa naj bi prekrila vsako posamezno trepalnico z globoko črno teksturo obogateno z riževim voskom, kateri naj trepalnic ne bi obtežil. Na voljo pa je tudi v waterproof različici. Zanjo boste odštele 10,99€. Takoj, ko bom lahko ponovno uporabljala  maskare, bom seveda dala možnost LASHseduction maskari, da vidimo kako se odreže in poročala po vsej verjetnosti na mojem Instagram profilu ali Facebook strani. 

Popolnoma pa me je očarala LIPaffair šminka z mat učinkom. Kljub temu, da sem ljubiteljica nude odtenkov, sem se tokrat zaljubila v odtenek 950 - Guilty Conscience, kateri je temnejši, na ustnicah pride v lepi temnejši, jesenki vijolični barvi. Za letni čas ravno pravšnja. Tudi tu bi omenila samo embalažico, katera mi je zelo všečna. Sicer preprosta, vendar se ti prikupi sam mat videz embalaže pa tudi na otip je zelo prijetna, zapira pa se na magnetek. Naj še omenim, da je šminka zelo obstojna ter lepo diši. No zanjo pa boste odštele 9,99€, na voljo pa je v osmih različnih odtenkih.


Na koncu pa še lak za nohte LOVinity. Obstojen naj bi bil do sedem dni. Moj je v barvi olive (Olive Obsession), ki potegne bolj na sivo barvo. Ravno tako primeren za jesen. Brez nadlaka mi je zdržal približno 3 dni, vendar moram pudariti da opravljam dosti gospodinjskih del, zaradi katerih se lak okruši dosti hitreje. Čopič je všečen, lepo razporedi lak na sam noht, posuši se dokaj hitro. Cena: 5,99€


Vsi izdelki so bili zapakirani v simpatični kozmetični torbici. Kot sem že omenila izdelke lahko najdete le v drogerijah Muller ter na spletni strani www.lov.eu. Če pa katero še kaj zanima, pa le komentiraj, z veseljem odgovorim prav vsaki.


Pozdravček,
Andreja












You May Also Like

0 komentarji