Anticelulitno olje DVOREC TREBNIK








Tudi, če se ne spopadamo z odvečnimi kilogrami še ne pomeni da ne moremo imeti težav s celulitom in strijami. Mene je čisto onesrečilo dejstvo da se moram tudi sama spopasti s to
sila neprijetno zadevo. Brazgotine strij na žalost ostanejo na našem telesu, celulita pa
se lahko ob pravem postopku znebimo.

What happened

 Iz Dvorca Trebnik sem prejela anticelulitno

olje katerega sem se zelo razveselila. Zraven so mi poslali tudi razne testerje iz linij njihove naravne kozmetike za obraz in telo. 

O izdelkih proizvajalca:

 Vsi izdelki so narejeni v Sloveniji, sama pa z veseljem v prvi vrsti podpiram slovenske proizvajalce. Izdelki vsebujejo sestavine naravnega izvora, so bogati z rastlinkimi izvlečki in naravnimi olji. Ne vsebujejo parabenov, barvil, mineralnih olj ter gensko spremenjenih organizmov. 

DVOREC TREBNIK - ANTICELULITNO OLJE 

za masažo 


O embalaži: 
 Dt je izdelku ustvaril malček drugačno podobo, sama sem prejela še prejšni dizajn, ki se v večini razlikuje le po barvi. Prejšnji je bil kombiniran v rjavo-sivi kombinaciji in prozorno pumpico, sedajšnji dizajn pa je kombiniran  v sivo-rumeno/oranžni večini, pumpica pa je siva. 

Količina:
 250ml

 Kakšne so sestavine
 grozdne pečke, mešanica eteričnih olj brina, ciprese, grenivke in pomaranče 

Dvorec Trebnik pravi:
 delovanje in učinek: pospeševanje prekrvavitve kože, olje kožo tonira in jo napne ter jo naredi bolj mehko in prožno 


Moja uporaba in učinek:
 sama olje nanesem na čisto kožo torej po tuširanju in sicer zvečer pred spanjem. Ob uporabi nanesem malo izdelka, na pumpico na hitro pritisnem 2-3krat ter ga vmasiram v kožo na predelih kjer se spopadam s tečnim celulitom. V upanju da se saj malo znebim celulita do poletja, ko bo potrebno obleči kopalke, sem bila pridna in izdelek nanašala vsak dan. 

 Po enem mesecu so rezultati vidni ampak dejstvo je, da po enem mesecu ne moremo pričakovati čudeže da bo celolit izginil v celoti. Zmanjšal se je, ampak kaj posebno velikega učinka zaenkrat še ni, koža na problematičnih mestih malenkost bolj napeta. Poudariti moram, da je zelo pomembno gibanje ter prehrana, saj le nanašanje izdelka ne bo naredilo učinka. Jaz se vsak dan dosti gibam, zaradi dela veliko prehodim, v kolikor utegnem pa se odpravim 1-2x tedensko v fitnes. Pri prehrani malo šepam, ker se je takoo zelo težko odreči čokoladi in sladkarijam še posebno če si choco addict. Sem pa poseg po sladkarijah zelo zmanjšala, ker je ravno to glavni vzrok pojava celulita.

Ali sem zadovoljna z izdelkom:
 Izdelek bom še naprej uporabljala, ker me zanimajo rezultati po večih mesecih, saj trenutno nisem mnenja da je olje napravilo velik učinek.

Kje ga lahko kupiš:
 Anticelulitno olje za masažo lahko naročite tukaj.
Cena: 9,59€


Pozdravček,
Andreja

You May Also Like

0 komentarji