Izbranih šest






Moj wish list je neskončen. Toliko je izdelkov katere bi želela testirati, v denarnici pa kot pri mnogih, luknja.

Izbrala sem šest izdelkov, o katerih sem veliko brala, o katerih je dosti govora, dosti pozitivnih komentarjev, in sem se odločila v krajšem obdobju kolikor bodo finance dopuščale kupiti vsaj nekaj izdelkov in seveda poročati tudi vam.

  • DERMACOL COVER
Tekoči puder o katerem je bilo
na Facebook-u veliko govora. Veliko hvale. Številne uporabnice ga uvrščajo med kvalitetne, profesionalne pudre. Za dnevno rabo naj nebi bil primeren, ravno zato mi je še bolj v interesu sprobati izdelek in videti kakšen učinek bi imel na moji koži. Trenutno v svoji zbirki ličil nimam nobenega pudra primernega za večerni Make-up ter posebne priložnosti. Upam, da bo kmalu v mojih rokah ter na mojem obrazu. 


  • SWEET PEACH Eye Shadow & BETTER THAN SEX Mascara
Too Faced se je kolikor je prišlo na moja ušesa, zelo izkazal pri ustvarjenju tudi te paletke. Barve so mi zeloo všeč in pravijo da so dobro pigmentirane. Maskara pa je bila opevana tako zelo, da se je tudi znašla na wish listi kljub temu da je bila opevana tako s kritikami kot pohvalami. Pa tudi cenovno je doseglljiva.

  • RIMMEL STAY MATT
V kratkem ga imam namen kupiti. Nisem zelo posebno zadovoljna s svojimi trenutnimi, o zaključnem pudru v kamnu od Rimmel pa sem brala le pozitivne komentarje, dosti hvale, kmalu bo krasil mojo zbirko.

  • PHILIPS LUMEA
To pa je malo drugačna zgodba. Verjetno lahko le sanjam, saj v bližnji prihodnosti nakup lumea depilatorja ne bo mogoč. Želim testirati ali deluje in za koliko časa dejansko odstrani dlačice. Nadležne so za čisto vsako od nas, tako da drage dame v kolikor ga imate, mi vsaj sporočite kako za vas funkcionira.

  • ZOEVA PURE VELOURS BOX
Zoeva čopiče imam tako ali tako namen kupiti v bližnji prihodnosti. Zelooo pa si želim sprobati komplet novih tekočih mat šmink.



Pozdravček,
Andreja

You May Also Like

0 komentarji