Catrice All Matt


Obljublja marsikaj, pa izpolni obljube?

  Catrice All Matt plus


  Puder je na trgu že nekaj let, sama pa
sem ga prvič kupila nekaj mesecev nazaj, uporabljam pa ga dnevno.

Embalaža
  Sama embalaža je všečna, Catrice je izbral mat steklo, ki super ponazarja vsebino glede na to, da naj bi imel puder matiran učinek. Kombirirali so ga s črno, kar da samemu izgledu dodaten plus, da v prodajalni pade v oko. Deluje na pumpico, kar je zelo priročno, sama štejem tudi to v plus.

Tekstura
  Puder je kremast, ne preveč gost, ne preveč voden, ravno prav.  Na koži se lepo razmaže in hitro vsede v kožo.

Delovanje
  Catrice obljublja matt videz, anti svetleči videz, dolgo obstojnost, vlaženje kože in ne vsebuje olj.
Pa izpolni obljube? Skoraj. Lepo matira, vendar sama dokončno zamatiram z matt pudrom v prahu.. Obraz se mi po večih urah začne svetiti le na soncu, drugače pa je zadovoljiv, glede na to da se moja koža na obrazu hitro začne svetiti ob nanosu ličil. 
Prekrivnost je slabša, naredi lepo podlago vendar prekrije le manjše nepravilnosti in rdečice.
Meni se obnese nekako do konca dneva, temu primerno je potrebno seveda poskrbeti tudi z dobrim primerjem, ostala ličila pa se lepo nanašajo na Catrice-ev puder in je lepo ustvarjen končni videz.

Občutek pudra ni težak, zelo lahko nosljiv, lahkoten in ne povzroča srbečice in neprijetnega občutka tekom dneva. Priporočila bi ga za dnevno rabo. 




  Torej razočaral me ni, obljube so skoraj izpolnjene, uporabljam ga in ga bom še naprej, priporočam nakup, vendar ga ne uvrščam med ''wau'' izdelke. Je vreden nakupa in eden redkih, ki se prilega moji koži.

Cena znaša 7.55€, naročiš pa ga lahko tukaj.

Pozdravčki,
Andreja


You May Also Like

0 komentarji