Naj bo 2018 uspešno



PLANNER
Brez tega zagotovo ne gre, če si ženska, ki ve kaj želi v prihajajočem letu 2018. Pa tudi, če se v leto podajaš brez ciljev, planner ti pomaga, da imaš svoje obveznosti ali cilje zapisane. Veliko nas je, ki pozabljamo in si pišemo listke ali pa kar v beležko mobilnega telefona. Že tu se pojavi nered, ker imaš nekaj zapisano doma na mizi, nekaj v telefonu, planner pa vse ideje, obveznosti, cilje, rojstne dneve itd., ohranja na enem mestu. Omisli si praktičnega, A5 formata, da ga boš brez težav nosila s seboj v torbici. Moj že nekaj mesecev pridno čaka, da ga začnem zapolnjevati. Nisem si ga še omislila vse do zdaj in naj priznam da že komaj čakam, da ga pričnem uporabljati. Kot pravijo, pametni pišejo.




PETKE
Če si majhna, jih nosi še raje. Jaz jih nosim vsekakor premalo, ker sem svoja stopala razvadila na ravno držo, zato v petkah odkrito povedano malo trpim. Upočasnujejo korak, vsekakor pa povečajo samozavest. Zelo je odvisna udobnost le teh. Pred kratkim sem prejela škornje, ki so me vizualno očarale, nato pa se mi je porajala misel kako bom jaz to nosila, namreč kot sem že omenila, moje noge niso več vajene petk. Ko pa sem jih obula, pa se je mnenje hitro spremenilo saj so škornji izredno udobni, lepo se oprimejo stopala in gležnja, tako da nogo fiksira v koraku. Idealni so tudi za tiste, ki nismo več vajene nositi višjih petk. V leto 2018 le zakorakaj samozavestno z obutvijo, ki ti vliva odločnost, eleganco, moč, pogum, ženstvenost in dostikrat doda tisto piko na i. 





POZITIVNA  MISEL
Na koncu pa naj poudarim še tisto kar je najbolj pomembno. Pozitivnost, ki naj te spremlja skozi celo leto. Otresi se vseh svojih strahov, vedno glej pozitivno v prihodnost. Če tudi se ti kdaj zazdi, da ne boš zmogla/zmogel, na koncu tunela je vedno luč. Svetloba. Odločno in pogumno se spopadaj z vsem kar doživiš v prihajajočem letu in nikoli ne obupaj. Vse moči upri v tiste stvari, ki te v življenju osrečujejo. Posvečaj se jim, ker to ti daje voljo in moč ter te žene naprej. Pozitivnost je lastnost, ki bi jo moral imeti prav vsak. Če je nimaš, jo pa ustvari. Vedno verjemi v najboljše, slabo vedno mine. Predvsem pa, odpri oči in poglej koliko lepih stvari ti življenje ponuja ter se ne oklepaj le negativnih stvari. Radi se imejte, bodite pozitivni in veselo zakorakajte v prihajajoče leto.











Planner: Ustvarjalnica Rebeka Perko
Škornji: Modničevlji.si


Pozdravček,
Andreja



You May Also Like

0 komentarji