CATRICE Prime and Fine



Primer ali podlaga igra pomembno vlogo pri ličenju. Izboljša celoten končni izgled in obdrži obstojnost ličil skozi ves dan, če je seveda primer dober - učinkovit.
Pred nekaj tedni sem kupila Catrice Prime and Fine primer, ga testirala, sedaj pa je na vrsti mnenje o moji izkušnji ter predstavitvi izdelka, ki je sicer na trgu že kar nekaj časa.
  
Kaj pravi Catrice:
Catrice trdi naj bi primer dal tisti končni matiran izgled. Ne vsebuje olj in je kriv za dolgo obstojnost ličil. Kot vsak primer zmanjšuje vidnost por in gubic.

Embalaža:

Simpatična, minimalistična, tubica v eleganti beli barvi s črnim pokrovčkom. 

Tekstura

Kremna, bele barve.

O sestavinah
Narejeno na vodni osnovi, ne vsebuje koži nevarnih alkoholov le cetyl alcohol, ki spada med alkohole kateri so narejeni iz maščob in olj, namenjen je le za zgoščevanje in mehčanje izdelka, koži ne škoduje.

Moja uporaba & mnenje
Uporabo primerja kombiniram s serumom, ki je ravno tako narejen na vodni osnovi. Kadar sem naličena se mi koža hitro prične svetiti, kombinacija Prime and Fine primerja ter seruma, ki je ravno tako primeren za takšno vrsto kože pa skupaj zelo preprečita tisti mastni svetlikajoči nadležen look.
Koža izgleda bolj gladka, saj pore dokaj lepo zmanjša, obstojnost ličil pa se preko dneva kar lepo obdrži.

Pozdravček,
Andreja

You May Also Like

0 komentarji