Foods for pretty skin


Kaj pojemo ima velik vpliv na naše počutje, zdravje in zunanji izgled (koža, lasje). Sama sem postala bolj pozorna glede prehrane, ko sem pričela s fitnesom. Seveda se absolutno še vedno pregrešim ampak v mejah normale. Se ne spopadam z odvečnimi kilogrami ampak splošno počutje je bilo slabo, koža na obrazu pa katastrofalna. Mozolji, nečista koža, ogrci, brazgotine katere posledično ostanejo po tem ko sem si stisnila ali izpraskala mozolj. Sliše se grozno, tudi izgleda ne kaj prida še posebaj, ko je bilo potrebno nanesti puder, ki je nepravilnosti prekril ampak po pravici povedano, izbokline mozoljčka se ne da prekriti.  

Seveda v prvi vrsti je pomembna vsakodnevna čistoča in nega obraza, vendar v celoti so potrebni vsi dejavniki, tako nega in čiščenje kot prehrana in pa občasno nastavljanje sončnim žarkom za pridobivanje D vitamina . Izpostavila sem nekaj pomembnih živil, katere le pridno uvrsti na svoj jedilnik tudi ti.


Jagodičje
Jagode, borovnice, ribez, maline, brusnice..so velik vir C vitamina ter antioksidantov. Antioksidanti so deležni pri zaviranju procesa staranja ter ščitijo pred škodljivimi vplivi okolice. Pripomorejo k večji elastičnosti kože.




Zeleni čaj
Vsebuje polifenolel, odlično ščitijo celične membrane ter pomagajo pri zabuhlosti ali vneti koži. Preprečujejo nastanek mastne kože, očistijo bakterije in navsezadnje je zaščita ščiti pred nevarnimi UV sevanji.



Oreščki in semena
Kljub vsebovanosti maščob, se ne boj. Oreščki in semena so zelo dobrodošli pri vmesnih manjših obrokih. Za našo kožo so zelo priporočljivi brazilski oreščki ter bučna semena. Vsebujejo veliko selena, ki spodbuja delovanje belih krvnih celic za boj proti okužbam. Vsebujejo tudi vitamin E, ki ravno tako ščiti celične membrane ter zaščiti pred sončnimi žarki.



Čokolada
Vsi čokoholiki se verjeno ravno tako kot jaz presrečni da je na dnevnem jedilniku dovoljeno pregrešiti, kar pa bistveno ni greh temveč ravno nasprotono. Kakšen košček ali tablicca temne čokolade na dan ima pozitiven učinek na našo kožo. Vsebuje flavonoide-antioksidante, torej z nekaj koščki prave čokolade dnevno, pripomoremo dodatno zaščititi kožo. Večja vrednost odstotka kakava, bolje. Izogibajte se tistim z veliko dozo sladkorja mleka.

Losos & morske ribe
Velika vsebnost omega 3 maščobnih kislin pripomore da celične membrane zadržijo vodo ter hranila, nevarne toksine pa pustijo zunaj. Koža se hitreje obnavlja in bori proti aknam ter je bolj gladka čvrsta in brez madežev, Jaz sem definitivno uvrstila ribe na tedenski meni.


Pozdravček,
Andreja

You May Also Like

0 komentarji