In love with Glina.si & Clay ritual

Glineno milo za telo in obraz ter glinasti trdi šampon za lase Lepotica in Zver uporabljam že kakšen mesec. Glina.si mi je že poznana od prej saj sem po dobrem priporočilu naročila in pridno uporabljala glino za pitje, ki izredno prečišči telo in kožo. V veselje mi je sodelovati z Glina.si in sem se prav veselila testiranja mila in šampona.

GLINASI MILO GLINA

Milo uporabljam za čiščenje obraza. Ko sem pričela z uporabo, sem se nege lotila napačno in posledično imela manjši izbruh mozoljčkov ter ogrcev. Po posvetu s Tino, ki je mimogrede takoj prijazno priskočila na pomoč, pa sem z uporabo mila prišla do pravilnih končnih rezultatov. Po čiščenju obraza z glinenim milom je zelo potrebno kožo nahraniti in navlažiti. Sama glina jo napne in izsuši saj je izredno čistilna. Po čiščenju lahko na obraz vtremo kar olje in speremo. Jaz uporabim svojo dnevno kremo, ki kožo dobro navlaži. Takoj, ko sem nego pričela izvajati pravilno, sem opazila razliko kako se mi je koža izredno očistila, saj kot že veste imam dokaj nečisto in problematično.
Sestavine
slovenska čistilna glina v prahu, rastlinska naravna olja: kokosovo, sončnično, primorsko oljčno olje, rastlinski glicerin, voda
Zakaj je dobro
odlično čisti pore, je blagi piling, primeren za problematično kožo
Embalaža in izdelek
Milo je pakirano v kartonski škatlici, bela kombinirana z olivno zeleno barvo. Za milo potrebuješ podstavek.
Milna ploščica zelenkasto sive barve, vsebuje majhne trše delčke, ki poskrbijo za manjši piling. Milo je brez izrazitega vonja. Na obrazu lahko občasno rahlo peče, potrebno je paziti na predel okoli oči ter ust, iz lastnih izkušenj lahko povem, da milo v stiku z očmi ni prijetno. Po končanem čiščenju je koža napeta, suha ter izredno očiščena.
GLINASI MILO GLINA lahko naročiš TUKAJ.

GLINASTI TRDI ŠAMPON LEPOTICA IN ZVER

Glede izdelka sem bila skeptična, ker glina osuši, sama pa imam zelo suhe lase, poleg tega še nikoli nisem uporabljala trdega šampona za lase.
Sestavine
glina, Natrijev coco sulfat, kokosovo olje, olivno olje, naravno eterično olje mete in pomaranče, mandarine ter limonske trave
Zakaj je dobro
ne vsebuje konzervansov, primerno za vse tipe las, omamno diši, se izjemno peni, lasem pa vrne izgled naravno lepega izgleda las. Po šamponiranju uporabim še balzam in oljček za lase, ker so moji lasje preveč suhega videza.
Embalaža in izdelek
ploščica se nahaja v plastični beli posodici z vijoličnim potisom. Po uporabi milo pustim da se posuši, preden zaprem posodico.
Milo je sivkaste barve. Vonj ima po citrusih, prevladuje pomaranča, spominja me na vonj cedevite. Lep vonj, lepi in čisti lasje, sem zadovoljna in priporočam, če imaš rada svoje lase in jih želiš skrbno negovati brez dodatnih konzervansov ipd,, ki prej kot pomagajo, lasem škodujejo.
Šampon LEPOTICA IN ZVER lahko naročiš TUKAJ.


CLAY RITUAL -FACIAL MASK-


Uporaba
Glino v prahu stresem v posodico in zmešam z vodo, toliko da nastane gostejša masa. Masko s prsti nanesem na dobro očiščen obraz, počakam da se maska strdi, nato pa jo sperem z mlačno vodo. Nanesem še serum oz. vlažilno kremico.
Koža je po postopku lepa, očiščena, zdravega videza in verjamem da ob redni uporabi prideš do popolne, lepe, zdrave kože. 
Zakaj clay facial mask
Glina na sebe veže nečistoče in odmrle celice. Čisti pore ter koži povrne zdrav in lep videz. Priporočam za tiste, ki se spopadate z mastno kožo in nečisto kožo.
CLAY RITUAL -FACIAL MASK- lahko naročiš TUKAJ.

Glina.si in Clay ritual so trenutno meni najljubši izdelki za nego kože in komaj čakam da testiram še ostale izdelke, saj verjamem da me ne bodo razočarali. Glina je slovenska, pridobljena v Komendi, bolj natančno v rodni vasici mojega očeta v Suhadolah in ohranjajo 60letno družinsko glineno tradicijo. Glina je sušena na soncu kar je zelo pomembno saj ohrani vse pozitivne lastnosti. Izdelki so vsi ročno narejeni in NISO testirani na živalih. 


Pozdravček,
Andreja





You May Also Like

0 komentarji