BH Cosmetics



Že tretje leto teče, pa so še  vedno tako odlični kot na začetku ko sem jih kupila!



Tako je. Govorim namreč o čopičih BH Cosmetics katere sem
kupila v spletni trgovini Ličila.si, katero stran bi namreč želela pohvaliti, saj imajo vse večje število znamk ter izdelkov, tudi cene so sprejemljive. Vse si namreč ne moremo privoščiti drage kozmetike. Vendar se da kvaliteto odkriti tudi v nižje cenovnih razredih kozmetike.
Primer; zadnjič sem si ogledala video posnetek, kjer dekle napravi polovico obraza z vrhunsko in drago kozmetiko, ter polovico z cenovno sprejemljivimi izdelki. Rezultat? Razlika je bila dobesedno
neopazna.

Minusi -

  • pogrešam le čopiče za nanos pudra!


Plusi+

  •  Navadno se mi čopoči po določenim obdobju (vsekakor krajše obdobje kot tri leta!) obrabijo; bodisi laski odpadajo, bodisi izgubijo mehkobo, kože ne božajo več  nežno, ko nanašamo make up. BH Cosmetics kateri set sem naročila, pa ima še vedno mehkobo v ščetinah, nanos pa opravijo enako kvalitetno, kot so na začetku. 

Sem pozitivno presenečena, zadovoljna in priporočam BH Cosmetics, saj ne boste vrgle denar stran, ker roko na srce ni hujšega kot odšteti malo več ''dinarčkov'' za nekaj, kar vas v zelo kratkem času razočara. Seveda, nikjer ne boste dobile set čopičev za borih recimo 10€, seti vedno malo udarijo vašo denarnico, kar je konec koncev logično, saj je le SET. Ampak, vsaka dama potrebuje čopiče, dobre čopiče, kar pa BH Cosmetics čopiči vsekakor so. V kolikor boste kupovale preko Ličila.si vam priporočam redno spremljati njihove strani tako uradno, kot Facebook in Instagram, saj imajo redne akcije.

Pozdravčki,
Andreja

You May Also Like

0 komentarji