Moj Novoletni Look


Malo pozno, ampak vseeno sem se odločila deliti svoj novoletni ''look'' z vami, kljub temu, da ne morem zasejati kakšne ideje ali dve o vaši novoletni opravi, morda pa vam članek prav pride za kakšno januarsko večerjo, konec koncev izgled ni tipično novoletni ''all shiny''.


Najprej bi želela vsem dragim bralkam
in bralcem voščiti srečno, uspešno, veselo in zdravo leto v katerega smo zakorakali. Naj bo polno radosti, osebnega zadovoljstva, sledite svojim ciljem, pojdite za tem kar želite početi v svojem življenju, znebite se svojih strahov in odločno zakorakajte v novo leto.
Sama si tokrat nisem zadala
nikakršnih ciljev, odločila sem se slediti svojim sanjam in početi to kar želim in to kar me osrečuje že dosti prej, tako da novoletne zaobljube se zdijo meni osebno nesmiselne. Predvsem pa: pozitivne misli, pozitivni rezultati. Trdo delo in sledenje svojim ciljem in željam so pot do sreče; seveda vse skupaj pa je še bolj sladko, če nas obdajajo ljubljene osebe.


Za tako imenovano najdaljšo noč v letu, se nisem odločila za bleščeči odštekani ''outfit'' ampak elegantno-preprosti stil, primerno načrtom, ki sem jih imela za novoletni večer. Preprosta večerja v restavraciji, druženje doma v majhni družbi in pa ogled ognjemeta mi ni dal idejo iti v neke ekstreme, pač pa sem se predvsem želela počutiti udobno. 

   Odločila sem se za Zara Basic Collection srajčko v belo modri barvi, ki sem jo zapela vse do vratu. Preko srajčke pa sem se odločila za Zara cardigan Knit v črni barvi, ki lepo greje, lahko pa se tudi zaveže preko. Spodaj sem nadaljevala s črno barvo in sicer črne Zara Trafaluc Collection pajkice, debelejšega kroja z visokim pasom in zadrgami ob obeh straneh. Za obutev pa sem izbrala kar svoje najljubše gležnarje, ki jih dnevno nosim, so preprosti ter se lepo podajo k izbranim oblačilom ter so toplo podloženi na notranji strani gležnarja. 

Make-up look sem naredila malo bolj izrazit, žal nimam slike, da bi pobližje pokazala izgled. 
Podlago sem začela z L'oreal dnevno kremo Hydra Expert. Nato sem obraz prekrila s Catrice pudrom All Matt plus (020 Nude odtenek). 
Nepravilnosti sem prekrila s Camouflage kremo ARTDECO (20).
Pod oči ter na vse svetle točke sem nanesla ravno tako Camouflage kremo vendar seveda svetlejši odtenek (15). Vse skupaj sem z debelim čopičem prekrila s pudrom v prahu MAKEUP FACTORY Mineral Compact Powder
  Nato sem z MANHATTAN Natural bronzing osenčila mesta, ki se jih osenči. Dodala sem tudi AVON bronzing pearls, ki se sicer uporabljajo poleti, jaz pa ga nanašam kar celo leto, saj mislim da lepo nežno doda malo tena, vseeno ni potrebno, da smo čisto blede pozimi, kajne. Točke za osvetljevanje sem posvetlila z ESSENCE kompaktnim pudrom, ker je namreč zelo svetel in lepo bleščeč. Lička pa sem tokrat pordečila z SANTE naturkosmetik - Rouge rdečilom. 
  Nadaljevala sem z obrvmi, za katere ne uporabljam milijon in en izdelek, saj želim da je izgled dokaj naraven vendar še vedno oblikovano urejen. Za poudarjanje in oblikovanje obrvi uporabljam ESSENCE eyebrow stylist set.   Senčke sem obarvala v ESSENCE nude barvah; na zunanjih delih sem dodala temno oranžno ter temno rjavo senčko. Na sredinski del vek pa sem nanesla belo bleščečo senčko. Zgornjo in spodnjo vodno linijo sem očrnila s črnim svinčikom L'OREAL Color Riche Le Khol. Za trepanice pa sem uporabila MAYBELLINE Lash Sensational Intensive Black maskaro.

Lase sem spletna v na pol ''German'' kito na stran ter zasprejala z utrjevalnim lakom. 
Kanček Miss Dior dišave in voila.

Pozdravčki,
Andreja

You May Also Like

0 komentarji