My January Most Used Products





Izbrala sem januarske izdelke, po katerih dnevno posegam. Vseh ne uvrščam v kategorijo najljubših izdelkov, vendar so zadovoljivi. Eni odlični, eni manj odlični ter tisti povprečni.




O Afroditini Argan kremi za roke in nohte sem že napisala objavo, še vedno jo redno uporabljam, dodatno pa uporabljam še vlažilno kremo od Eau Des Matines orange&basilic. Kljub temu da sem zelo zadovoljna s kremami, saj je vpivnost zelo dobra, roke pa so svilnato gladke še vedno ni dovolj za
moje roke, ki jih je letošnja zima dodobra zdelala. Kot da ni že dovolj kurjava, pri nas na primorskem burja še dodatno napravi škodo na rokah tako da sem  morala žal zaviti tudi v lekarno, po dermatološko kremo.


Lorea'l-ovo kremo za suho in občutljivo kožo na obrazu uporabljam pri svoji jutranji rutini. Kožo lepo nahrani, jo navlaži in pripravi na dan. 

Catrice All Matt plus shine control je izdelek, ki ravno tako ne spada pod nakupe, ki jih obžalujem. Ne bom ga prehvalila ampak za dnevni make up se dobro odreže.
Lepo se zlije s kožo in ustvari dokaj naraven videz, ne matira preveč ter pa kontrolira kožo da se ne bleščimo. Prekrivnost je nekje na sredini; tiste nabolj iztopajoče točke je potrebno dodatno prekriti. Načeloma pa sem zadovoljna z njim, tudi obstojnost lepo zdrži skozi dan ter daje lahkoten občutek. Moji koži odgovarja.

Avon Pressed Powder pa uporabim preko, da vse lepo dodatno zamatira ter prekrije, ga pa ne uvrščam ga v kategorijo meni top najljubših ever. 

Maybelline-ova Lash Sensational maskara, je še vedno številka ena pri meni. Trepalnice lepo zaviha in jih podajša, potrebni sta 1-2 plasti, za dnevni look.

Za konec pa še dva najljubša in sicer Lush antibakterijski  Tonik-Tea Tree Water, ki vsebuje čajevec in vodo brinovih jagod. Koža je vsekakor hvaležna, tonik kožo lepo očisti ter tonira, ne vsebuje nikakršnega alkohola, priporočam v kolikor imate mastno kožo ter probleme z mozoljčki.

Za konec pa še meni oh in sploh najljubši parfum Miss Dior Blooming bouquet, keterega naravnost obožujem. Sicilijanska pomaračna kombinirana z roza potoniko ter damaščansko vrtnico in belim mošusem usvari božanski chick romantično očarljiv vonj. Vreden cene.



Pozdravčki,

Andreja

You May Also Like

0 komentarji